Loreal Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel ve Arındırıcı Temizleyici Losyon (Tonik)





Arda sırada temizleyici değiştirmeyi yeni temizleyiciler kullanmayı severim. 2 ay önce cildimi biraz yağlı hissettiğim dönemde ise bu yukarıda gördüğünüz ikiliyi denedim. Tabi her zaman en beğendiklerimi tanıtacağım diye bir şey yok bu blog da bu seferki tanıtacaklarımdan ise hiç mi hiç memnun kalmadım.


Özellikle ürünün üstünde yazan Anti bakteri Etkisi ve en genel anlamda sivilceleri kuruttuğu bilinen Salisik Asit yazılarına aldandım. Anti - Bakteriyel etkisi olmuş mudur bilemiyorum ama Salisik Asitin sivilcelerimi kuruttuğunu söyleyemem.


Kullanmaya başladığım andan itibaren;
Kullandığım müddetçe cildim hep daha fazla yağlandı ve hiç de öyle sivilce kurutma gibi bir özelliğini de göremedim. Tabiki ilk kullanmaya başladığımda sonuç beklemediğim için inatla ürünler yarısından fazlasını kullandım. Ama malesef hiç bir faydasını da görmedim. 


Pure Zone'dan memnun olmayanları duyuyordum ama kendim de deneyip test etmiş ve onaylamış oldum...

7 yorum:

  1. ben açıkcası sivilce sorununa market ürünlerinin iyi geleceğini pek sanmıyorum herzaman dermokozmetiklerden yanayım :)

    YanıtlaSil
  2. Esra; Yani kesinlikle aynı fikirdeyim ama yine de Neutregena markasını biraz daha ayrı tutuyorum. Sonuçta o da drug store sayılır.

    YanıtlaSil
  3. evet canım neutregena market ürünleri içerisinde en iyisi sadece hassas ciltlilere pek uymuyor onun dışında iyi bir marka .
    Ben dermokozmetige la roche ile başladım şimdi dermalogica kullanıyorum hatta güneş kremimde bioderma :P

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıp pişman olanlardanım sivilce ve parlama yaptı bir daha almam kesinlikle berbat..

    YanıtlaSil
  5. berbat bi ürün
    yüzümü sivilce bastı bu ürün yüzünden

    YanıtlaSil
  6. Esra; seçimlerin çok güzel ben de dermalogica başlamak istiyorum yakın bir zamanda...

    @rmi; evet ben de pişman oldum gerçi bişey beklemedim ama yinede kötü idi.

    Tombul Kuş: Evet malesef berbat bir ürün ):

    YanıtlaSil
  7. bende memnun kalmamıştım bu üründen. bi dönem kullanmıstım şikayetim cildimin yağlanmaya başlamış olmasıydı ama her kullandıgımda cildimde ertessi gün atmalar oluyordu.kesinlikle berbat

    YanıtlaSil