Urban Decay Ink For Eyes "Loaded" (Eyeliner)

Urban Decay şu sıralar indirimde. İndirim 9 Kasım 2009 - 20 Kasım 2009 arasında ve tüm ürünlerde %30 inidrim var.
İndirim için ürünleri ödemeden önce check out kısmında FNFW1 kodunu girmelisiniz.
Yalnız üstüne kötü haber vereyim maalesef Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar. Ancak $50 üstü alışveriş Amerikaya Free Shipping. Oradaki bir adrese gönderim yapıp daha sonra Türkiyeye gönderim yapabilirsiniz.
Urban Decay sitesinde bu ürünün 6 rengi bulunmakta... Göz atmak isterseniz... tıklayınız...
Ben daha önce bu ürünü ACW den almıştım. Şu sıralar sipariş verecekler için bu ürünü tanıtmak istedim...




Elimde Swatch yaptığımda renk çok yoğun gibi dursada, Eyeliner olarak sürdüğünüzde o kadar da fazla yoğun renk vermiyor. Aslında çok da kötü bulduğumu söyleyemem ama sadece yapısı biraz ince geldi bana MAC Fluidlinelardan sonra.




Bu da göz içine siyah kalem sürdükten sonra. Siyah Kalem Flormar Ultra Black Eyeliner.



Ürün kutusu bu şekilde ince ve uzun, kapak kısmında ise aynası bulunmakta.



Not: Tüm fotografları watermark yaparken ürünün renginin adına "Loaded Green" demişim ama rengin adı aslında "Loaded"



Bu ürünün siyahı "Zero" renginden memnun olanları okudum. Aklınızda bu şekilde jel/krem eyeliner var ise siyah rengini de deneyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. gözlerine çok yakişmiş bu renk canim!

    YanıtlaSil
  2. çok şeker bi renkmiş, bana shale fluidline'ı hatırlattı ama ondan biraz daha açık galiba :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel renk.Makyajınızda süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.

    http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

    YanıtlaSil
  5. rengi cok guzel bir yesil sana da cok yakismis kesinlikle

    YanıtlaSil
  6. @Caramel; Teşekkür ederim ((:
    Marjo: Heheh nedense benim de aklımda Shale diye kalmış hala bakmaya üşeniyorum ama kesin başka bişeydi adı. fluidline kesinlikle daha güzel.
    Dominika; teşekkürler ((:
    Duyqş; Bu tarz haberlerin varlığından haberdarım... Malesef durum içleracısı.
    Capricemoda; teşekkür ederim ((:

    YanıtlaSil