Mavi Yeşil Göz Makyajı

Makyajlarıma isim koyma konusunda süper yaratıcıyım (:
Özellikle mavinin ve crease bölgesindeki (göz yuvarlağının olduğu kısım) yeşil rengi vurgulamak için epy foto çektim ancak bu kadar belli oldu ...


Göz pınarında ve Crease bölgesinde açık yeşil far. Dış V ise kahve ve koyu yeşil karışımı...

Mavinin rengi bu fotografda gerçeğe yakın diyebilirim çünkü gerçekten oldukça yoğun bir mavi idi Inglot farım...


Kullandığım Malzemeler ise burda...

  • Flormar Tekli Göz Farı No:16 (Bu far neredeyse MAC Blanc Type Rengi ile aynı)
  • Flormar 4lü Göz Farı No: 406
  • Inglot Free System Eyeshadow No: 825S2
  • Artdeco Eyeshadow Base
  • Alix Avien Tombul Kalem Beyaz Renk (Göz Pınarı için)
  • MAC Prep+Prime Lash
  • Maybelline Define A Lash
  • Flormar Eyeliner Pen


27 yorum:

  1. Vespacım makyajın cok hos ama sen çok begenmesen de ben fotolara bayıldım. Bence çok net ve güzel çekmişsim , eline saglık.

    YanıtlaSil
  2. Vespacım ben rengarenk makyajlara bayılırım biliyorsun. Buna da bayıldımmm !

    Renkler süper görünüyor, kombinler harika. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Başlık da fotolar da makyaj da gayet güzel ♥

    YanıtlaSil
  4. makyaj harika olmuş..çekimler de çok güzel

    YanıtlaSil
  5. bence çok güzel olmuş, renkler gayet canlı görünüyor, bundan ilerisi anca photoshop vespacım heheheh eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmus vespacıgım. renkler harika gorunuyor!

    YanıtlaSil
  8. Tuguna; Teşekkürler canım (:

    Hacer; teşekkürler her ne kadar günlük kullanmasam da ben de çok seviyorum renkli makyajlar ((:

    JustMakeup; Teşekkürler, kalp için ayrıca teşekkür hehe ((:

    Zeynep: Teşekkür ederim (:

    Ebvata; Oyuncaklarımla oynadım işte hehe (:

    Marjo: hehehe valla o inglot mavi far gözün irisini de boyasa hiç fena olmazdı şöyle photoşop motoşop gerekmeden :ppp

    Roxelanne; Teşekkür ederim (:

    Hello Kitty: Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  9. makyaj enfes olmuş göz yapına çok yakışmış bu arada fotoğraf makinenin modeli ismi cismi nedir cnm :)ona da bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler ((: Sony W-120
    Flaşsız, makro ayarda, masa lambası altında çekildi... (:

    YanıtlaSil
  11. muhteşem olmuş nasıl bir yetenektir yaa..tebrikler

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel böyle.
    Ben o malzemeleride kullansam yok imkansız yapamam.
    Baktım böyle ah ah diye. Çok güzel.

    YanıtlaSil
  13. makyaj süper bravoo :D ama ben asıl resimlere bittim yani sunum müthişş :)

    YanıtlaSil
  14. sanki gerçek değilde photoshopla yapılmış gibi.. o kadar güzel.. ben yapamadığım için bir insanın böyle makyaj yapabileceğini kabul edemiyorum :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Moda-Yemektarifleri; Ay yok cidden bu bir yetenek değil sadece sevip ilgilenmek diyelim (:

    Taze Nane; Sen benim daha önceden makyaj forumlarına koyduğum fotoları görsen hehe (: Teşekkürler (:

    Illorona; Beğenmene sevindim teşekkürler (:

    Siu; Çok teşekkür ederim Siu. Utandım valla ...

    YanıtlaSil
  16. canım harika bir makyaj olmuş yani nasıl böle güzel makyaj yapıyosunuz şaşıyorum :)
    tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  17. canım göz makayıjını çok güzel yapıyorsun herzaman ,bu da çok hoş olmuş;)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. bunlar senin gözlerin ve dudaklarinsa gercekten cok güzel biri olmalisin..
    masallah.. makyaj larinda cok süper..
    sevgiler..
    http://nisasu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. love your camera - your eyes look gorgeous!

    YanıtlaSil
  20. ne kadar güzel makyaj yapıyorsun ve fotoğraflıyorsun.
    bende sana ba- yıl dım:)
    yazıları okuyuncaya kadar fotoğrafları profesyonel makyaj fotoğrafı ve mankeni sandım:)
    sen benim yaptığım aynayı gayet rahat yaparsın da ben senin yaptığın makyajı asla yapapam.
    harikasın...

    YanıtlaSil
  21. Makyaj olağanüstü olmuş ve senin açık renk gözlerine çok yakışmış. Yeni makyajlar da bekliyoruz Vespa'cığım;)

    YanıtlaSil
  22. Esra; Çok teşekkür ederim (:

    Suna: Teşekkürler canım (:

    Butterfly : Teşekkürler , iltifatlarına ayrıca teşekkür ederim (:

    Jae; Thanks; It's Sony w120 (:

    Kapkara Camdan Kelebek; Senin yaptığın yaratıcılıklarla yarışamaz, teşekkürler (:

    Özge; Teşekkür ederim, elimden geldiğinde boyanıp fotolar çekicem ((:

    YanıtlaSil
  23. beautiful look! I'm throwing a makeup contest, you'd love it!

    YanıtlaSil
  24. Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Aslan Kadınca Bloglar Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş gerçekten.fakat bunda göz renginizin de etkisi olduğu inancındayım,benim gözlerim yeşil ve eminim bu makyaj bende bu kadar güzel durmaz.

    YanıtlaSil
  26. renker ile oynamayı seviyorum çok teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil