Babyliss Pro Ceramic Pulse 25mm

Babyliss Pro Ceramic Pulse 25mm kullandığımda buklelerin boyu ve büyüklüğü nasıl oluyor göstermek istedim.
Bende saçlarımı maşaladığımda maşa çabuk düşer.
Bu fotograf yapıldıktan hemen sonra çekildi. Saçımda herhangi bir sprey yok.
Ya da şekillendirici bir ürün yok sadece kuru saç üstüne yapılan maşa.




Saçlarımı maşalamaya saç uçlarından başlıyorum.




Bu şekilde 20 saniye kadar bekletiyorum.

Babyliss Pro Ceramic Pulse 25mm Özellikleri;

Ceramik yapısıyla ısıyı eşit dağıtır.
15 ısı derecesi 130 ve 200 arası istediğiniz sıcaklıkta maşa yapma imkanı
On/Off düğmesi
1 saat sonra otomatik kapanma
Isınmayan uç kısmı böylelikle maşayı daha rahat tutabilme imkanı
Düz zeminde durması için metal stand
2.70 metre uzunluğunda dönebilen kablo


Benim Yorumlarım; Bu maşayı 3 yıl önce bir kuaförden
satın almıştım.
Maşayı aldığım dönemde bu kadar çok marketlerde
bu kadar çok maşa satılmıyordu. Şimdi Babyliss'in
bir çok maşasını marketlerde bulmak mümkün.
Bu yazıyı özellikle 25mm maşanın nasıl durduğunu
göstermek üzere hazırladım. Daha yoğun dalgalar
istiyorsanız daha ince maşa kullanabilirsiniz ya da
saçlarınızdan maşa çabuk düşüyorsa en azından
düştüğünde böyle dalgalara ulaşmak için yine daha
ince maşa kullanabilirsiniz. Bu maşanın benim için artı
yönü çabuk ısınması ve en ucunda ısınmayan kısmının
bulunması böylelikle ısınıdığında saçaınıza şekil verirken
en azından maşada tutulabilecek bir nokta oluyor.
İstediğiniz ısıya 30 saniye gibi kısa bir sürede ulaşması da
bu maşanın artılarından.



19 yorum:

  1. Masaladiktan sonra parmaklarinla saclarini acarsan super dogal dalgalar olacak gibi gorunuyor, bence oyle de super olur. Normal sacin nasil vespacim, dumduz mu?

    YanıtlaSil
  2. saçlarının rengi çok hoş...:)Bencede bukleleri parmaklarınla dağıtırsan daha doğal olur..

    YanıtlaSil
  3. Ben de saçım düz olsun diye,buklelerden kurtulim diye saç şekillendirici kullanıyorum heheh:))

    YanıtlaSil
  4. Tuguna;Evet saçım düzdür canım. bu fotograflarda bi saç sekillendirmesinden çok 25mm maşa ile elde edilebilecek bukle kalınlığını göstermek açısından özellikle dağıtmadım

    Pinksugar; Saçımın rengi evet uçlar hoş ama çok yıprandı birazından keserek kurtuldum bu yüzden. Biraz daha uzatıp kestirirsem zaten balyaj atılmış gibi bir görüntü elde edicem inşallah (:

    Ebvata; Olur mu canım dümüdüz saçın yeri de apayarı. Büyük kurtartıcı bu şekillendiriciler...

    YanıtlaSil
  5. ben de istiyorum maşa, istiyorum istiyorum :) alırsam ya remıngton ya da babyliss incelerden alıcam...

    YanıtlaSil
  6. Tamam al (: zaten artık çok uygun fiyatlara süper ürünler var

    YanıtlaSil
  7. alıyım di mi :) çok ucuzlar evet... kendini kandırma cümlelerine gellll :))

    YanıtlaSil
  8. hahhae evet almak için kendini haklı bul (:

    YanıtlaSil
  9. ben almıştım phillips berbat ötesi hiç kullanamadım, ama hata bende, önce bi sor soruştur hangi marka iyi diye değil mi :P harika olmuş dalgalar 25 mm ile, eveet hayırlı olsun alacaklar listemize altın harflerle yeni bir madde eklendi :P

    YanıtlaSil
  10. model çok güzel görünüyor. eskiden bende çok maşa yapardım, şimdi çok üşeniyorum :)
    saç renginde çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Canım çok müthiş olmuş saçlarının dalgası ben de herkes gibi saç rengine bittim. Saçların da çok kaliteli görünüyor maşallah

    YanıtlaSil
  12. Marjo; Maşada Baybliss tavsiye ederim gerçekten güzeller...

    Glam; Bu sıcaklarda gerçekten üşenilecek bi olay zaten maşa tutmayan bir saç yapısı var ise bu sıcaklarda iyice düşüyor. Hala kararsızım saç rengim konusunda. Sarı mı devam etsem yoksa bi yandan da doğal rengine dön diyor içim.

    SAR; Teşekkür ederim. Saçlarımdaki yıpranmışlıkları çok kesitrdim ve kalanlara da baya bakım aptım aksatmadan baya toparlandılar ama nasıl boyatıcam bu saatden sonra neler yapıcam saçıma hiç bilmiyorum ):

    YanıtlaSil
  13. Ben de daha yeni düzleştirici aldım onunla bukle yapıorum . Saçlarım ne düz ne dalgalı arada kaldılar ben de yardımcı oluyorum onlara :D

    Saçının rengini ok beğendim :D

    YanıtlaSil
  14. Düzleştici büyük icat (: Çok kolaylaştırıyor herşeyi. Kuaföre gitme derdi de yok... (:

    YanıtlaSil
  15. gerçekten çok güzel durmuş bukleler ,ben de bu kalınlıkta bir maşa alıcaktım tam parasını ödeyecekken ısıtmalı bigudi gördüm ve onu aldım.Isıtmalı bigudi saça daha az zarar veriyo kadife olduğu için ama bukleler daha sık oluyo :(

    YanıtlaSil
  16. bigudi, maşadan daha kaıcı bukleer yapıyr bozulması daha zor oluyor. elinle sık sık saçlarınla oynasan be bozulmuyor. Ve tabi saça daha az zarar veriyorlar. Çok da kötü bir tercih değil bence güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  17. vespa bende buu ara maşalarla bozdum kafayı!! remingtonla babyliss en favori 2 marka. hatta babylisste senin kullandıgın ceramik pulse 19 mm lik ile pro200 die bi modelinin 19 mmliği arasında kaldım.. senin aldıgın baya profesyonel bi ürün sanırım çünkü satışı yok sadece kuaför malzemeleri satan biyerde intrnetten gördüm ve fiyatı fazlageldi açıkçası acaba sen ne kdra aldınn 3 sene önce? vesaçına zarar verdiğini düşündünmü hiç?

    YanıtlaSil
  18. canım ya bende alacamda benim saçım dümdüz ve dökümlü kadınlar klubunde gördüm çok güzel ama daha karar weremedim 19luk tavsiye ettiler 25'lik saçım dökümlü olduğu için hemen söner daha tam karar weremedim :( iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  19. vespa bende maşa almak istiyorum ama senin maşanın markasından hiç bi yerde bulamadım.nereden alabilirim acaba bana yardımcı olabilirmisin.var babyblissn 25 mm maşaları ama ben senin bukleleri görünce aynı marka olmasını istedim.çok teşekürler.. ii günler.

    YanıtlaSil