Makyaj Sırları Mim

Just Makeup beni mimlemiş... Teşekkür ediyorum bu eğlenceli mim için (:

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

15 Yaşlarında iken ablamın far gibi bir göz altı kapatıcısı vardı onu far olarak sürer bir de şefaf rimel sürerdim.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Sanırım ilk kez kendi başıma Lise Sonda iken kepli fotograf çekimi için Maybelline Rimel almştım. Pembe - Yeşil bir kabı vardı.

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

Hastalık da değil rutin de değil. Rutin olacak kadar makyaj yaptığım bile söylenemez özellikle kışın sabahları erken kalkacağım dönemlerde evden makyaj yapmadan da çıkabiliyordum.

Makyaj benim için bir hobi (:

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Hepsi için değil... Hatta bazen herkesin beğendiği bir ürünü beğenmeyip istemediğim de oluyor.

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana?

Evet. Kesinlikle Pigmentleri ve Studio Fix ayrıca fırçaları da çok güzel ama asla Dünyanın 1 numaralı fırçaları değil (:

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

Flormar 101 Waterproof göz içine ve Smolder göz kapağına...

7. Vazgeçemediğin, elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Loreal Double Extension ve bu aralar Maybelline Colossal


8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (Tekin Acar vb.)/ web sitesinden (Strawberry vb.) yapıyorsun?

Mac, Ebay en çok alışveriş yaptığım yerler.

9. Makyaj malzemelerini nerde saklıyorsun?

Şifonyerimin üstü, ilk çekmecesi makyaj. 2. çekmece bakım ürünleri.

10. Makyaj alışverişlerine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?

O ayki harcamalarıma bağlı bir durum.

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı blogu yazar mısın?

Yabancılarda özellikle Padmita'nın fotograflarına hayranlıkla bakıyorum.

Yerli makyaj bloglarının ise neredeyse hepsini seviyorum... aynı dili konuşuyoruz (:

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?

Pastel, gerçekten güzel ürünleri var.

Flormar, Elite, Carmina markalarının da ürünlerinden sevdiğim şeyler var...

13. Hangi göz makyaj temizleyiciyi kullanıyorsun?

Lancome Bi-Facil ama bitmek üzere... bazen Lush Baby Face, Avon

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Göz makyajını özel bir temizleyici ile temizlemem yeterli oluyor cildimi genelde Jel temizleyiciler ile yıkayarak makyajdan kurutuluyorum.

15. Ten ve göz rengin?

Açık tenliyim, Göz rengim kahverengi.

16. "Onsuz yapamam!" dediğin kozmetik markası?

M.A.C ve Lancome

17. Klasik bir soru: Makyaj çantana sadece 3 şey koymaya hakkın olsa neler alırdın?

Rimel, Pudra ve Gloss

18. Far bazı, makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun? Kullanıyorsan, hangi markalar? Kullanmıyorsan, neden?

Far bazı kullanıyorum. MAC, Artdeco.

Makyaj Bazı için ise; MAC

19. Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?

Bu mimi o kadar çok kişide gördüm ki ama sanırım henüz Suna yapmadı... Sonunda buldum birini (:

3 yorum:

  1. canım teşekkürler;)soruları cevapladım.

    YanıtlaSil
  2. meraba vespa,
    bir süre pek yazmadığın için takip edememişim bu kadar yazın olmuş:)
    dünyanın bir numaralı fırçaları diil demişsin mac fırçaları iiçin:) başka önerin mi var, paylaşabilirmisin?

    YanıtlaSil
  3. llorona; Merhaba (:
    fırça aslında en iyi fırçalar değil derken. Daha uygu fiyata neredeyse aynı işlevsellikte fırçalar var ya da çok daha pahalı markalarda daha iyi fırçalar var.
    Mesela Kesik uçlu eyeliner fırçasının işini kaliteli güzel bir yağlı boya fırçası da görebilir keza dudak ve kapatıcı fırçaları.
    Ben eskiden bir kaç tane edindim ancak şimdi asla bulamadığım Kajal markasının fırçalarını çok seviyorum. Pupa da öyle çok güzel fırçalarını almıştım. Body Shop'un da fırçaları çok güzel. Yani ille ille MAC değil herşey o anlamda demiştim (:

    YanıtlaSil